Friday 3 June 2011

04 June 11--> Happy brthday to someone ^-^

Morning semua..hari ini 04 June 2011...
hari kelahiran istimewa untuk si dia..
Tahun lepas tarikh ini sgt bermakna bagi ku..sekarang hanya tinggal sejarah bagiku..
mungkin sudah tiada lagi untuk itu...
cukup lah sekali ku alami semua ini..
orang kata barang yg lama jgn dikenang..
tapi, saya nak luah kan di sini..hanya sekadar hiburan HATI..
SELAMAT HARI JADI awak..
sweet 25th ..semoga awak tgh bahagia sekarang..
saya harap awak dapt menjadi insan yg bertanggungjawab
untuk AGAMA, KELUARGA dan masyarakat..


awak,saya harap sgt awak tabah menghadapi liku-liku kehidupan sekarang..
masih banyak lg cabaran dan dugaan yg menanti..
mungkin saya tidak berhak untuk awak..
mungkin ini jalan cerita kehidupan saya..
kebahagiaan saya belom pasti lagi untuk siapa..
dahulu,kita hanya merancang segala nya dan sekarang...
ALLAH yg menentukn segala nya..
saya kena terima sumenya..tapi jgn halang saya 
untuk membenci awak...
KERANA....
awk seorang yg penngecut, penakut untuk mempertahankan
1 perhubungan yg SUCI..
Dimana kah janji-janji mu selama ini..~
WAHAI insan .....



Andai ada pertemuan untuk kita berjumpa lagi..
saya tak pasti akan dapat berjumpa awak...
izinkan saya jauh kan diri dari awak...
izinkan saya padam kan kisah-kisah yg pernah kita bina selama ini..
izinkan saya anggap awak tiada untuk saya lagi..
mungkin ini satu kekejaman..tapi bg saya cukup lah sebanyak ini 
awak menghukum saya..cukup laaa..saya pun tidak bersalah dalam hal ini..
Maaf kan saya wahai Ramzan b.Juminen....
semoga awak BAHAGIA dunia dan akhirat..


INGAT LAH AWAK.....
Jangan lah sesekali kamu lepas kan ia..
kerana DIA akan sakit...
SAKIT !!!
kerana bisa pada kail pancing mu..amat pedih sekali..
DAN MUNGKIN...
Ia akan menderita..selagi ia masih HIDUP..
Selagi ia masih BERNAFAS   ~ ~ ~ ~
tapi, Nur Adilah bt Osman tak akan berdendam..
ALLAH  MAHA MENGETAHUI semua ini..
ini suatu kehidupan..
mungkin kehidupan diatas sana kita akan bertemu..
pasti ada hikmah di atas semua ini..
mungkin ini satu pergorbanan sebuah CINTA KU..
TERIMA KASIH..
KERANA..
membuatku ku sedar dari mimpi-mimpi..
CINTA ALLAH paling hakiki..
I love u ALLAH...

@@@@cerita ikhlas dari ku...@@@@@

No comments: